Od 22 lutego mieszkańcy Leszna mogą robić zakupy w placówce przy ul. Narutowicza 22. Z okazji otwarcia na klientów czekała wyjątkowa oferta promocyjna. Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9 –19, w soboty do
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe trendy e-commerceKategoria: Handel, BIZNESJuż 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie, dlatego wiele firm podjęło decyzję o rozszerzeniu dział
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tenants appreciate Gdański Business Center. Nearly 24,000 sqm. leased in 2020Kategoria: Nieruchomości, BIZNESTenants appreciate Gdański Business Center. Nearly 24
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyniki Santander LeasingKategoria: Finanse, BIZNESJak podaje ZPL w 2020 r. branża leasingowa sfinansowała środki trwałe o łącznej wartości ponad 70 mld zł (-
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Play2Chill z prawie 45 proc. wzrostem przychodów netto ze sprzedaży r/rKategoria: Giełda, BIZNESPonad 0,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowało w c
W maju do agencji Lighthouse Consultants dołączyła Karolina Świderska, która objęła stanowisko Account Manager.Karolina będzie odpowiedzialna za obsługę jednego z dwóch nowych Klientów farmaceutycznych pozyskanych przez ag
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy najbardziej niezawodną markę wg J.D. Power. 9. zwycięstwo w ciągu 10 latKategoria: Motoryzacja, BIZNESAmerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axpo Polska podpisało 10-letnią umowę na zieloną energię z GIG i spółkami DanoneKategoria: , BIZNESAxpo dalej umacnia swoją działalność w Europie Środkow
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNESCzy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupują
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc