Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wraz z Appetitą rozkochaj się w… afrodyzjakach!Kategoria: Media i PR, BIZNESWalentynki to idealna okazja, aby oderwać się na chwilę od codzienności i spędzi
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś
Pod hasłem „Dar dawania” ruszył w listopadzie świąteczny program Coca-Coli. Zaczęło się od promocji dla konsumentów, w której każdy kupujący Coca-Colę, Coca-Colę light, Fantę Orange i Sprite ze świątecznej serii bę
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Steve Allen będzie kierował globalną działalnością dnataKategoria: Turystyka, BIZNESGrupa Emirates ogłosiła powołanie Steve'a Allena na stanowisko wicep
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota BankKategoria: Finanse, BIZNESToyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata z p
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nareszcie w Polsce! Portal dla miłośników USA.Kategoria: Turystyka, BIZNESTysiące Polaków czekają na otwarcie granic do USA. Z powodu koronawirusa były prezyd
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb
Comarch zakończył implementację systemu CDN XL w spółce Sensus, która jest jednym z liderów branży przemysłu lekkiego na rynku ukraińskim.Wdrożenie było przeprowadzone pod kątem głównych kierunków działalności przeds
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WeirdFish udostępnił trailer i kartę Steam gry Oddyssey: Your Space, Your WayKategoria: Giełda, BIZNESWeirdFish, niezależny producent gier wideo, specjalizując
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”Kategoria: Zdrowie, BIZNESInnowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzen