28 października w 59 kinach w całej Polsce odbędzie się TRON NIGHT – specjalny, jednorazowy pokaz, podczas którego wybrańcy obejrzą 23 minuty filmu „TRON: Dziedzictwo”. Szczegóły dotyczące dystrybucji bezpłatny
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kuchnia zero waste – smacznie, zdrowo i oszczędnieKategoria: Firma, BIZNESSzacuje się, że rocznie w naszym kraju marnuje się ok. 9 mln ton żywności.Kuchnia
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma Tarczyński świętuje jubileusz 30-lecia działalnościKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESJedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm – Tarczyńsk
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka sztuka na budynkach. Nowy trend w budownictwie mieszkaniowymKategoria: Nieruchomości, BIZNESMurale na stałe wkomponowały się w miejski krajobraz. Do nieda
KOV podejmie starania o notowanie i pozyskanie kapitału na AIM Podsumowanie KOV zamierza podjąć starania o notowanie akcji Spółki na AIM, jednocześnie pozostając na GPW; Debiut na AIM i nowa emisja akcji planowane na IV
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znaczny wzrost Grupy LEGO w 2020 rokuKategoria: Finanse, BIZNESSilny popyt wśród konsumentów zaowocował dwucyfrowym wzrostem sprzedaży konsumenckiej, przychodó
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy powinny wkalkulowywać w swoją działalność ryzyko ataków hakerskichKategoria: Firma, BIZNESAutorem komentarza jest Valeria Jeleńska, prawnik i Prezes Zar
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I
The Holmes Report, jeden z najbardziej prestiżowych magazynów branży PR, opublikował raport dotyczący agencji PR w Europie. Badani pracownicy oceniali swoją satysfakcję z wykonywanej pracy.Edelman zajął w tym roku drugie miej
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o