Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cooler Master stawia na grywalizację i wprowadza nową markę – Master XPKategoria: IT i technologie, BIZNESMaster XP to nowa marka, której misją jest stwor
LIV firmy Volvo Cars najlepiej zaprojektowanym czasopismem.Skierowany do sympatyków marki Volvo magazyn „LIV” uznany został przez brytyjskie Stowarzyszenie Agencji Wydawniczych (ang. Association of Publishing Agents – APA) za
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 marca rozpoczyna się Publiczna Oferta Akcji Live Motion GamesKategoria: Giełda, BIZNESJuż 4 marca startuje Oferta Publiczna Akcji Live Motion Games – producen
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silniejszy dział Developmentu SEGROKategoria: , BIZNESSEGRO, właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, zwiększa sw
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA stawia na produkcję przyjazną środowiskuKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESKierując się przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest nie
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ITBoom z dedykowanym narzędziem HR dla firm w dobie pandemii COVID-19Kategoria: , BIZNESITBoom Sp. z o.o. zaprojektowała i wdrożyła już w pierwszych firmach w P
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rapid Antigen Panbio COVID-19 firmy Abbott z oznaczeniem CEKategoria: Zdrowie, BIZNESNadanie oznaczenia CE dla testu Rapid Antigen Test Panbio firmy Abbott na potrze
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ikano Bank zwiększa limit kredytu gotówkowegoKategoria: , BIZNESPo trzech miesiącach od wprowadzania oferty kredytu gotówkowego Ikano Bank zwiększa limit –
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 10 mln zł z publicznej emisji akcji pozyskało SoftBlue SAKategoria: Giełda, BIZNESNotowane na NewConnect SoftBlue SA z publicznej emisji akcji z Prawem Pobo
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup