Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2021 r. wzrośnie świadomość energetyczna wśród MŚPKategoria: , BIZNESWprowadzenie opłaty mocowej spowoduje wzrost świadomości przedsiębiorców w kwestii
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: L.E.K. Consulting wchodzi do CitySpaceKategoria: Firma, BIZNESMiędzynarodowa firma konsultingowa, zajmująca się głównie doradztwem strategicznym i transakcyjnym
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czystość i bezpieczeństwo w placówkach opieki długoterminowejKategoria: Zdrowie, BIZNESObowiązkiem każdej placówki świadczącej usługi opiekuńcze jest dba
Data publikacji: 2021-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie daj sobie w kaszę dmuchać, czyli uwaga na glifosat w kaszy gryczanej!Kategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESCzy pamiętacie Państwo nasz poprzedni raport o gl
Sprawa związana z wprowadzeniem – być może już od przyszłego roku – bonu edukacyjnego do polskiego systemu oświaty zdążyła już spolaryzować znaczną część polskiego społeczeństwa. W prowadzonych dyskusjach z
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercaton ASI zaprasza inwestorów. Oferuje edukację i niebanalne projektyKategoria: Finanse, BIZNESFundusz Mercaton ASI rozpoczyna kolejny etap działania – w ci�
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w InternecieKategoria: Giełda, BIZNESCDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem s
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozkwit Zimowy – projekt studentów Warszawskiej Szkoły FilmowejKategoria: Kultura, BIZNESStudenci Warszawskiej Szkoły Filmowej wraz ze studentami Polsko- Ja
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe