8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji. Ogólnopolska
Minister SWiA przyznał w przekazanym we wtorek PAP oświadczeniu, że projekt budżetu na 2000 r. nie umożliwia wzrostu wynagrodzeń, który odpowiadałby oczekiwaniom protestujących strażaków. …
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Leśne Tarasy w podpoznańskim ZalasewieKategoria: Nieruchomości, BIZNESTrwa budowa kolejnego projektu mieszkaniowego dewelopera Fludra Development – Leśne T
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Praca Invadera po raz pierwszy w PolsceKategoria: Kultura, BIZNESPraca światowej sławy twórcy street artu – Invadera po raz pierwszy w PolscePraca Invadera po
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zalman CNPS10X Optima II RGB – wydajny i efektowny cooler w kompaktowej formieKategoria: IT i technologie, BIZNESChoć chłodzenie Zalman CNPS10X Optima II RGB
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INWESTYCJA W POPRAWĘ JAKOŚCI POWIETRZA W NOWYM SĄCZU JUŻ DZIAŁAKategoria: Przemysł, BIZNESPrawie 25 mln zł warta jest inwestycja, zrealizowana przez Tokai COB
Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernemturystycznym TUI. W ramach kooperacji, Uczelnia wdroży unikalny programTourism and Travel Management na kierunku zarządzanie. Wspólny projektjest odpowi
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eurowag łączy się z Last Mile Solutions i wzmacnia swój transport elektrycznyKategoria: Motoryzacja, BIZNESTo partnerstwo wzmacnia udział firmy EUROWAG w rozwoj
W konkursie branży PR „Złote Spinacze 2007” Euro RSCG Sensors zdobyła nagrodę w kategorii PR produktu. Złoty Spinacz przyznany został agencji za kampanię launchującą w Polsce markę Kompanii Piwowarskiej S.A. ̵