Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.Kategoria: Konsument, BIZNESElectrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 50 polskich projektów wspierających kobiety w ITKategoria: Edukacja, BIZNESPonad 700 wydarzeń z udziałem 35 tysięcy uczestniczek.50 polskich projektów wspiera
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obligacje Skarbu Państwa wracają do łask.Kategoria: Giełda, BIZNESW momencie, gdy większość banków komercyjnych wycofywało się z preferencyjnych stawek na
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drewno Oxytree przyszłością polskiego meblarstwaKategoria: Surowce, BIZNESDrzewa tlenowe, których popularność w Polsce stale rośnie, zyskują zainteresowanie
Vattenfall połączy swoją działalność prowadzoną w Polsce i Niemczech. W tym celu zostanie utworzona nowa jednostka organizacyjna – Business Group Central Europe. Na jej czele stanie Tuomo Hatakka, obecny szef polskiego oddzia
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojna, migracja, odizolowanie – mimo to kobieta się nie poddaje.Kategoria: Problemy społeczne, BIZNESWojna, migracja, odizolowanie – nasze bohaterki potrafią
W XI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2006/2007 agencja interaktywna Digital One, należąca do Grupy Euro RSCG, otrzymała nominację za kreację „Gratka dla miłośników jazzu” w kategorii napoje – internet. W
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sokołów partnerem polskiej transmisji IEM KatowiceKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESSokołów po raz kolejny angażuje się we wsparcie e-sportu. Tym razem fi
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNESWyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks