Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Społeczne inicjatywy oliwskich pracownikówKategoria: Problemy społeczne, BIZNESCentra biznesowe rzadko kojarzone są z działalnością społeczną i zaangażowan
Polska uznana została za jeden z pięciu najatrakcyjniejszych rynków inwestycyjnych świata. Firma Ernst&Young zaprezentowała podczas tegorocznych Tagów MIPiM raport przybliżający tendencje na globalnym rynku nieruchomości.
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Thor 380, 400 i 401 RGB – Genesis prezentuje nowe, niskoprofilowe klawiaturyKategoria: IT i technologie, BIZNESFunkcjonalne, efektowne i trwałe – takie
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna ZaufaniaKategoria: Media i PR, BIZNESMagazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania.
W Sejmie znalazłyby się tylko cztery główne partie – wynika z sondażu Wirtualnej Polski.Co dwa tygodnie Wirtualna Polska prezentuje na swych stronach wyniki badań preferencji politycznych Polaków, realizowanych na zlecenie WP
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek pierwotny czy wtórny – na którym zawieranych jest więcej transakcji?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESW naszym kraju prawdopodobnie powszechne jest przekon
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze miejski przewoźnik na świecie, w którym za miesięczny zapłacicie… okiemKategoria: Transport, BIZNESMPK Wrocław uruchomiło płatność okiem w Biurz
Data publikacji: 2021-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czego pracownicy oczekują od swoich szefów?Kategoria: Praca, BIZNESWedług badania potrzeb pracowników 2020, dla 66 proc. ankietowanych najistotniejszym benefitem
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozkwit Zimowy – projekt studentów Warszawskiej Szkoły FilmowejKategoria: Kultura, BIZNESStudenci Warszawskiej Szkoły Filmowej wraz ze studentami Polsko- Ja
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup