Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Immersion stworzyło innowacyjną aplikację AR we współpracy z NASAKategoria: Giełda, BIZNESJuż dziś finał jednej z najbardziej złożonych i przełomowych op
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marcowa Młoda SztukaKategoria: Kultura, BIZNESMarcowa Młoda Sztuka w DESA UnicumMarcowa Młoda Sztuka Bryły w przestrzeni publicznej to temat abstrakcyjnej
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowe tempo sprzedażyKategoria: Nieruchomości, BIZNESAurec Home w ciągu pół roku sprzedał ponad 70 proc. mieszkań pierwszego etapu „Miasteczka Jutrzenki
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bolesne home office. Kto powinien zadbać o poprawę warunków pracy zdalnej?Kategoria: Praca, BIZNESW ciągu roku home office stał się normą dla milionów Polak�
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 marca rozpoczyna się Publiczna Oferta Akcji Live Motion GamesKategoria: Giełda, BIZNESJuż 4 marca startuje Oferta Publiczna Akcji Live Motion Games – producen
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panattoni inwestuje na Pomorzu Zachodnim – 172 000 m kw. w StargardzieKategoria: Nieruchomości, BIZNESPanattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europ
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poprawa nastrojów w handluKategoria: IT i technologie, BIZNESNastroje Handlu Tradycyjnego, cykliczne badanie realizowane przez Comp Platformę Usług, operatora sys
„Action because of a Blog” to międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów.Co robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowi
Klienci Orange mogą skorzystać z usługi Halo Granie, dzięki której dzwoniące do nich osoby zamiast zwykłego sygnału oczekiwania na połączenie będą słyszeć dowolnie wybrany i ustawiony dźwięk. Koszt usługi to 2 zł mies
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc