Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna ZaufaniaKategoria: Media i PR, BIZNESMagazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania.
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaangażowanie w jakość marki Herbalife NutritionKategoria: Firma, BIZNESBudowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemen
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowa liczba przedszkoli i szkół podstawowych uczy się, jak dbać o naturęKategoria: Edukacja, BIZNESJak troszczyć się o rośliny i zwierzęta, segregować
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem WarszawaKategoria: Sport, BIZNESKlub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpr
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Captain Jack z kolejnym wariantem – Cuba LibreKategoria: Media i PR, BIZNESWraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogól
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe ciągniki serii 9 firmy John Deere Mocniejsze i bardziej inteligentneKategoria: Rolnictwo, BIZNESFirma John Deere wprowadziła na rynek nowy asortyment ciągnik
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TP-Link prezentuje nowe punkty dostępowe WiFi 6 z serii Omada EAPKategoria: IT i technologie, BIZNESCentralnie zarządzane punkty dostępowe z serii Omada EAP słu�
W konkursie branży PR „Złote Spinacze 2007” Euro RSCG Sensors zdobyła nagrodę w kategorii PR produktu. Złoty Spinacz przyznany został agencji za kampanię launchującą w Polsce markę Kompanii Piwowarskiej S.A. ̵
Ceny nieruchomości będą rosły w Polsce w nieskończoność! Co roku przynajmniej o 10 – 15 procent. Krańca tych podwyżek nie widać, dlatego warto się spieszyć i już teraz zaciągnąć kredyt! Jutro może być za późno i k
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe