Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fracht FWO Polska zwiększa zatrudnienie i przedstawia kierunki rozwojuKategoria: Transport, BIZNESFracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, podsumowa�
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy, które przekształcą rynek mieszkaniowy w Polsce [RAPORT]Kategoria: Nieruchomości, BIZNESNowe warunki ekonomiczne i procesy demograficzne zmieniającego si
Płać mniej za neostradę z telewizją2010-05-06Nawet 40 proc. mogą zaoszczędzić klienci, którzy skorzystają z nowej promocji neostrady z telewizją. Telekomunikacja Polska zdecydowanie obniża ceny w opcjach z internetem o pr
W połowie października 2007 roku firma Soletanche Polska, generalny wykonawca robót podziemnych inwestycji rozpoczęła budowę budynku PROSTA TOWER dla firmy Marvipol Development. Na pięciu podziemnych kondygnacjach znajdzie się
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowaKategoria: , BIZNESFirma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingow
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z potencjałem, ale bez przewrotów w świecie HR-u.Kategoria: Praca, BIZNESTruizmem staje się powiedzenie, że pandemia koronawirusa zmieniła podejście HR-owców
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młoda SztukaKategoria: Kultura, BIZNESAukcyjny rekordzista w DESA UnicumMłoda SztukaAukcyjny rekordzista, Tomasz Poznysz, powraca z nową serią prac w DESA Unic
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPDgroup – rekordowe wzrosty w 2020 roku i strategia na najbliższe pięć latKategoria: Transport, BIZNESDPDgroup ogłosiła wyniki za rok 2020 i przedstawiła sw
Magazyn marketingu handlowego „Trade Marketer” rozpoczął badania internetowe grupy menedżerów, zajmujących się eventami w firmach. „Pojęcie `eventu` jest bardzo pojemne. Obejmuje zarówno organizację pokazó
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o