Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warsztaty SmartUP Academy – urozmaicenie wiosennej naukiKategoria: Edukacja, BIZNESEdukacja online, podobnie jak nauka w szkołach, może mieć wymiar zarówno teo
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odczarowany mit niepełnosprawnościKategoria: Problemy społeczne, BIZNESW ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą spra
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co zapewni przedsiębiorcom energię i ciepło za kilka lat?Kategoria: Energetyka, BIZNESPolska gospodarka nie jest jednak gotowa, zarówno od strony technicznej jak
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Specjalistyczny sprzęt dla strażaków z Wielkopolski od Stena RecyclingKategoria: Ochrona środowiska, BIZNESSpecjalistyczny sprzęt niezbędny strażakom – rato
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świat potrzebuje baterii. Trzeba jednak korzystać z nich odpowiedzialnieKategoria: Ochrona środowiska, BIZNES18 lutego obchodzony jest Dzień Baterii. To urządze
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ile jest eko w ekogroszku? Emisje szkodliwych pyłów przekroczone 40-krotnie!Kategoria: Ochrona środowiska, BIZNESFundacja ClientEarth opublikowała dziś rezultat
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Upadłość konsumencka – co będzie z mieszkaniem?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESCoraz więcej osób interesuje się awaryjnym rozwiązaniem, jakim jest upa
Gra „Gears of War” najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie. Firma Microsoft® poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry „Gears of War” (Microsoft Games Studio) zdobywaj
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia przyspiesza cyfryzację i automatyzację biznesówKategoria: IT i technologie, BIZNESALTEN Polska podsumowuje 2020 rok w branży IT i pokazuje perspektywy n
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe