Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liderzy przyszłości podjęli wyzwanie w ramach CEO ChallengeKategoria: Firma, BIZNESWcielić się w rolę CEO firmy, której produkty znajdują się w miliardach d
Telekomunikacja Polska rozpocznie w grudniu proces negocjacyjny dotyczący znalezienia lokalizacji, wykonania projektu i budowy nowej siedziby firmy. Realizacja projektu Miasteczko Grupy TP planowana jest na 3 lata. Otwarcie jest prze
Z danych Bankier.pl wynika, że największe banki prowadzą blisko 18 milionów rachunków osobistych. Równocześnie coraz wyraźniej widać, że Polacy coraz rzadziej zakładają nowe konta. W pierwszym kwartale tego roku liczba rach
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuka Współczesna. Klasycy Awangardy po 1945Kategoria: Kultura, BIZNESSztuka Współczesna. Klasycy Awangardy po 1945 w DESA UnicumSztuka Współczesna. Klasycy
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie z 3. sklepem w koncepcie Power. Remodeling Intermarché w ŚremieKategoria: Handel, BIZNESIntermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, k
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Play2Chill z prawie 45 proc. wzrostem przychodów netto ze sprzedaży r/rKategoria: Giełda, BIZNESPonad 0,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowało w c
Janmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych.Janmedia jak
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 19,5 pkt. wyniósł styczniowy wskaźnik koniunktury wśród tradycyjnych detalistówKategoria: IT i technologie, BIZNESPomiar NHT, czyli Nastroju Handlu Tradycyjneg
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Praca szuka człowieka. Zawody, których nie przejmą robotyKategoria: , BIZNESRobotyzacja i automatyzacja rynku pracy nie jest już pieśnią przyszłości, a fakte
Amerykański magazyn „PR Week” uznał Richarda Edelmana, Dyrektora Generalnego największej niezależnej sieciowej Agencji PR na świecie za Najbardziej Wpływową Osobę w branży public relations.Według „PR Week” trudno w b