Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy o aplikacjach medycznych – raport z badania opinii publicznejKategoria: , BIZNESNiemal 18 proc. Polaków jest zdania, że aplikacje medyczne mogą być
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre wyniki sprzedaży Idea Getin Leasing w 2020 r.Kategoria: Finanse, BIZNESW 2020 r. polskie spółki leasingowe sfinansowały inwestycje o łącznej wartości 70
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Centrum Korona rusza walentynkowa promocja!Kategoria: Handel, BIZNES„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieśc
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAPORT NIPZ-PZH: W diecie Polaków jest za dużo niezdrowych tłuszczów nasyconychKategoria: Zdrowie, BIZNESNajnowszy raport o stanie zdrowotnym Polaków NIPZ-PZH:
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Play2Chill uzyskał linię kredytową od PlayWay w wysokości do 1 mln złKategoria: Giełda, BIZNESPlay2Chill, notowany na NewConnect producent gier wideo na PC, w
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.Kategoria: Konsument, BIZNESElectrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wskaże radość, hejt, a nawet ryzyko odejścia klientaKategoria: IT i technologie, BIZNESSentiOne wprowadza nową funkcję – Raport Ana
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”Kategoria: Bankowość, BIZNESJuż wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi k
PIĄTKOWE WIADOMOSCI ON-LINE32 / GOSPODARKA 17.30W I połowie października ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 1,4 proc. w porównaniu z II połową września i o 1,7 proc. w stosunku do I połowy września –