Firmy

Savoir Vivre według Pilsner

Wszyscy wielbiciele piwa, a także Ci, którzy chcieliby się nimi stać, mają możliwość korzystania z nowego serwisu marki Pilsner Urquell. www.akademia.pilsner.pl dostarcza wiedzy na temat

Wszyscy wielbiciele piwa, a także Ci, którzy chcieliby się nimi stać, mają możliwość korzystania z nowego serwisu marki Pilsner Urquell. www.akademia.pilsner.pl dostarcza wiedzy na temat dobrych zwyczajów związanych z serwowaniem i spożywaniem piwa. To jedyny w swoim rodzaju leksykon savoir vivre’u dla prawdziwych znawców tego trunku.

130320.jpg

Nowy serwis marki Pilsner Urquell skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych informacjami o piwie, a także wydarzeniami wokół programu barmańskiego prowadzonego na portalu www.pilsner.pl.

Serwis podzielony jest na 3 działy: Savoir Vivre Serwowania, koncentrujący się na procesie nalewania piwa, Savoir Vivre Spożywania, który poświęcony jest tematom degustacji, smaku i wartości odżywczych oraz Barman Roku.

Serwis www.akademia.pilsner.pl przygotowany został przez agencję interaktywną Grupy Euro RSCG – Digital One. Jest ona także odpowiedzialna za koncept kreatywny projektu i wraz z zespołem marki Pilsner Urquell współtworzy cały serwis.

www.akademia.pilsner.pl jest czwartą witryną przygotowaną przez Digital One dla marki Pilsner Urquell.

A to już wiesz?  Social media politycznie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy