Praca

Nowa siedziba i więcej miejsc pracy

Avista Media rozpoczyna drugi etap dużego projektu rekrutacyjnego. W najbliższych dniach firma zmienia lokalizacje własnego contact center – przeprowadzka w okolicę Bielan Wrocławskich to jedna

Avista Media rozpoczyna drugi etap dużego projektu rekrutacyjnego. W najbliższych dniach firma zmienia lokalizacje własnego contact center – przeprowadzka w okolicę Bielan Wrocławskich to jedna z największych operacji logistycznych we Wrocławiu.

Avista Media specjalizuje się w branży multimediów i obsłudze procesów biznesowych. Prowadzone przez firmę contact center obsługuje ponad 440 tysięcy klientów Telefonii Dialog.

130265.jpg

To wrocławskie telefoniczne biuro obsługi klienta zatrudnia 120 konsultantów, a w najbliższym czasie planowana jest dalsza rozbudowa zespołu. Rozpoczęta właśnie akcja rekrutacyjna ma wyłonić 30 nowych konsultantów.

Strategia Avista Media przewiduje znaczne rozszerzenie działalności w zakresie telefonicznej obsługi klienta dla podmiotów zewnętrznych. Outsourcing tego rodzaju usług staje się coraz popularniejszy, a Avista ma duże doświadczenie zarówno w zarządzaniu bieżącymi kontaktami, jak i tworzeniu całych kampanii informacyjnych i marketingowych obsługiwanych przez contact center. W związku z tym firma planuje modernizację sprzętu i systemu informatycznego oraz rozbudowę ilości stanowisk. Inwestycja będzie kosztowała ok. 3 mln złotych. Ponadto firma podpisała list intencyjny ze spółką LETIA, Legnicki Park Technologiczny dotyczący wybudowania nowego contact center w Legnicy.

Jednak największe zmiany planowane są jeszcze w tym roku we Wrocławiu. 14 i 15 grudnia telecentrum, pracujące jeszcze na 6 piętrze budynku Telefonii Dialog na placu Jana Pawła II, czeka przeprowadzka do nowej siedziby w okolicy Bielan Wrocławskich.

„To jedna z większych operacji informatyczno – logistycznych na Dolnym Śląsku” – mówi Andrzej Sobczak, prezes Avista Media. „Klienci Telefonii Dialog w żaden sposób nie mogą odczuć przeprowadzki telecentrum, w którego pracy nie będzie żadnej przerwy. Dlatego całą operację przygotowujemy już od wielu tygodni, a za uruchomienie dodatkowych stanowisk konsultacyjnych gwarantujących ciągłość obsługi, odpowiada profesjonalna firma teleinformatyczna” – tłumaczy.

Już od 16 grudnia contact center Avista Media będzie funkcjonować w nowym budynku – dziewiętnastowiecznym kompleksie przemysłowym, przygotowanym pod potrzeby najnowszych technologii. Budynek jest w całości monitorowany, klimatyzowany i zabezpieczony specjalnymi systemami dostępu. Obiekt wykorzystywany przez Avista Media ma 1500 metrów kwadratowych. Tutaj usytuowano platformę multimedialną Avista, która jest bazą technologiczną dla usługi Dialog Media.

A to już wiesz?  Próba ugaszenia pożaru na giełdach

Hala contact center ma 700 metrów kwadratowych. Dzięki unikalnym rozwiązaniom architektonicznym, przez specjalne luksfery do hali dociera światło dzienne. „Staramy się stworzyć przestrzeń jak najbardziej przyjazną pracownikom” – podkreśla Aneta Characzko, zarządzająca contact center Avista Media. „ Aby ułatwić dojazd, od 16 grudnia zorganizujemy trzy kursy specjalnego autobusu dla pracowników” – dodaje.
Konsultant telefoniczny to nowy zawód, który staje się coraz bardziej popularny. To świetny sposób na rozpoczęcie kariery zawodowej. Gruntowne szkolenie i wsparcie trenera na początku oraz organizowane prawie każdego miesiąca warsztaty i treningi poświęcone asertywności lub metodom radzenia sobie ze stresem, szybko podnoszą kwalifikacje pracowników. Elastyczny czas pracy z możliwością dostosowania godzin do innych obowiązków cenią szczególnie osoby uczące się. Avista Media to również firma, która oferuje możliwość awansu i kariery w strukturach spółki lub jej partnerów. Specjaliści zajmujący się telemarketingiem są cennymi pracownikami w działach sprzedaży, reklamacji i obsługi klienta. Stabilne zarobki, system prowizyjny oraz motywacyjny, opieka socjalna i różne formy zatrudnienia czynią z Avisty elastycznego, nowoczesnego pracodawcę. W dodatku praktycznie jedynymi wymaganiami są miły głos i dobra dykcja – całą wiedzę pracownik zdobywa podczas szkoleń. Obecnie w contact center Avista Media ponad połowa zespołu to kobiety. 25 procent osób ma wykształcenie wyższe, ale nie jest ono wymagane w procesie rekrutacji. Z powodu elastycznych godzin pracy contact center to świetne miejsce dla studentów szukających możliwości zarobkowania.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy