Praca

Nowa siedziba i więcej miejsc pracy

Avista Media rozpoczyna drugi etap dużego projektu rekrutacyjnego. W najbliższych dniach firma zmienia lokalizacje własnego contact center – przeprowadzka w okolicę Bielan Wrocławskich to jedna

Avista Media rozpoczyna drugi etap dużego projektu rekrutacyjnego. W najbliższych dniach firma zmienia lokalizacje własnego contact center – przeprowadzka w okolicę Bielan Wrocławskich to jedna z największych operacji logistycznych we Wrocławiu.

Avista Media specjalizuje się w branży multimediów i obsłudze procesów biznesowych. Prowadzone przez firmę contact center obsługuje ponad 440 tysięcy klientów Telefonii Dialog.

130265.jpg

To wrocławskie telefoniczne biuro obsługi klienta zatrudnia 120 konsultantów, a w najbliższym czasie planowana jest dalsza rozbudowa zespołu. Rozpoczęta właśnie akcja rekrutacyjna ma wyłonić 30 nowych konsultantów.

Strategia Avista Media przewiduje znaczne rozszerzenie działalności w zakresie telefonicznej obsługi klienta dla podmiotów zewnętrznych. Outsourcing tego rodzaju usług staje się coraz popularniejszy, a Avista ma duże doświadczenie zarówno w zarządzaniu bieżącymi kontaktami, jak i tworzeniu całych kampanii informacyjnych i marketingowych obsługiwanych przez contact center. W związku z tym firma planuje modernizację sprzętu i systemu informatycznego oraz rozbudowę ilości stanowisk. Inwestycja będzie kosztowała ok. 3 mln złotych. Ponadto firma podpisała list intencyjny ze spółką LETIA, Legnicki Park Technologiczny dotyczący wybudowania nowego contact center w Legnicy.

Jednak największe zmiany planowane są jeszcze w tym roku we Wrocławiu. 14 i 15 grudnia telecentrum, pracujące jeszcze na 6 piętrze budynku Telefonii Dialog na placu Jana Pawła II, czeka przeprowadzka do nowej siedziby w okolicy Bielan Wrocławskich.

„To jedna z większych operacji informatyczno – logistycznych na Dolnym Śląsku” – mówi Andrzej Sobczak, prezes Avista Media. „Klienci Telefonii Dialog w żaden sposób nie mogą odczuć przeprowadzki telecentrum, w którego pracy nie będzie żadnej przerwy. Dlatego całą operację przygotowujemy już od wielu tygodni, a za uruchomienie dodatkowych stanowisk konsultacyjnych gwarantujących ciągłość obsługi, odpowiada profesjonalna firma teleinformatyczna” – tłumaczy.

Już od 16 grudnia contact center Avista Media będzie funkcjonować w nowym budynku – dziewiętnastowiecznym kompleksie przemysłowym, przygotowanym pod potrzeby najnowszych technologii. Budynek jest w całości monitorowany, klimatyzowany i zabezpieczony specjalnymi systemami dostępu. Obiekt wykorzystywany przez Avista Media ma 1500 metrów kwadratowych. Tutaj usytuowano platformę multimedialną Avista, która jest bazą technologiczną dla usługi Dialog Media.

A to już wiesz?  Mapa Wydatków Państwa 2012, czyli gdzie marnowane są nasze pieniądze oraz komu zabrano a komu dodano

Hala contact center ma 700 metrów kwadratowych. Dzięki unikalnym rozwiązaniom architektonicznym, przez specjalne luksfery do hali dociera światło dzienne. „Staramy się stworzyć przestrzeń jak najbardziej przyjazną pracownikom” – podkreśla Aneta Characzko, zarządzająca contact center Avista Media. „ Aby ułatwić dojazd, od 16 grudnia zorganizujemy trzy kursy specjalnego autobusu dla pracowników” – dodaje.
Konsultant telefoniczny to nowy zawód, który staje się coraz bardziej popularny. To świetny sposób na rozpoczęcie kariery zawodowej. Gruntowne szkolenie i wsparcie trenera na początku oraz organizowane prawie każdego miesiąca warsztaty i treningi poświęcone asertywności lub metodom radzenia sobie ze stresem, szybko podnoszą kwalifikacje pracowników. Elastyczny czas pracy z możliwością dostosowania godzin do innych obowiązków cenią szczególnie osoby uczące się. Avista Media to również firma, która oferuje możliwość awansu i kariery w strukturach spółki lub jej partnerów. Specjaliści zajmujący się telemarketingiem są cennymi pracownikami w działach sprzedaży, reklamacji i obsługi klienta. Stabilne zarobki, system prowizyjny oraz motywacyjny, opieka socjalna i różne formy zatrudnienia czynią z Avisty elastycznego, nowoczesnego pracodawcę. W dodatku praktycznie jedynymi wymaganiami są miły głos i dobra dykcja – całą wiedzę pracownik zdobywa podczas szkoleń. Obecnie w contact center Avista Media ponad połowa zespołu to kobiety. 25 procent osób ma wykształcenie wyższe, ale nie jest ono wymagane w procesie rekrutacji. Z powodu elastycznych godzin pracy contact center to świetne miejsce dla studentów szukających możliwości zarobkowania.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy