W dniach 16-17 maja 2012r. w Warszawie, odbędzie się kolejna edycja międzynarodowego kongresu shopper marketingu. Przez dwa dni, profesjonaliści producentów FMCG i non-FMCG, sieci handlowych, centrów handlowych, firm badawczych, agencji reklamowych oraz usługodawców marketing services dyskutować będą o skutecznych strategiach zarządzania markami i produktami w miejscu sprzedaży.
„- Uczestnicy kongresu w doskonałej atmosferze, dyskutują o zachowaniach klienta w sklepie, najefektywniejszych sposobach budowania relacji, technikach badawczych czy najlepszych praktykach. Kumulowane są krajowe i międzynarodowe doświadczenia, ścieramy się w poglądach czy obalamy czasem bardzo śmiałe tezy. Udział w kongresie, to wyjątkowe doświadczenie spotkania z najważniejszymi osobami reprezentującymi branżę sprzedaży detalicznej i marketingu handlowego” – powiedział Jacek Kotarbiński – General Manager POPAI Poland.
Kongres w tym roku przebiega w dwóch „kanałach merytorycznych”.
- FMCG – dotyczący produktów szybko rotujących oraz impulsowych
- NON-FMCG – elektronika, odzież, obuwie, sklepy specjalistyczne itp.
Dzięki temu, zakres merytoryczny kongresu jest dopasowany do tych dwóch zróżnicowanych sektorów, ze względu na różnice w
sposobach podejmowania decyzji przez klientów.
Integralną częścią kongresu, jest jubileuszowa, 5 wystawa POPAI Poland Awards. Najlepszych rozwiązań wspierających sprzedaż.
Udział w wystawie jest bezpłatny dla zaproszonych gości. Wymagana jest rejestracja – formularz rejestracji
Oficjalna strona konkursu, wraz z prezentacją laureatów ostatnich lat: http://awards.popai.pl
Oficjalna strona kongresu: http://kongres.popai.pl
Kluczowe informacje:
IV SHOPPER MARKETING CONGRESS
16 – 17 maja 2012r.
Miejsce: Centrum Adgar Plaza, Warszawa
Linki do poprzednich edycji kongresu
III edycja
II edycja
I edycja
Wśród partnerów kongresu między innymi: Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Magazyn Trade Marketer, Deloitte, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, Magazyn Brief, Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce.
Prelegentami kongresu są przedstawiciele między innymi takich firm jak Agros Nova, MillwordBrown, Nairobia, Diageo Polska, LPP – marki Reserved i Cropp, Nikon Polska, NEC Display Solutions, IMS, GfK Polonia, ABR Sesta, San Markos Group, Nielsen Poland, Deloitte, TBWA/ Tequilla, AMPS, Euro RSCG.
Organizatorem kongresu jest POPAI Poland. POPAI jest międzynarodową organizacją non-profit, powstałą w USA w 1936r. Zajmuje się badaniami, edukacją i rozwojem profesjonalistów z obszaru marketingu handlowego. Strona globalna stowarzyszenia to http://www.popai.com i polskiego chapteru http://www.popai.pl