Światowe marki motoryzacyjne starają się nadążać za nowymi potrzebami konsumentów, jakie podyktowała pandemia. Z badania przeprowadzonego przez AdColony dla Mobiem wynika, że Polacy również coraz częściej i chętniej kupuj
Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie, dlatego wiele firm podjęło decyzję o rozszerzeniu działalności online. Zwiększenie konkurencji wymagało od nich skupienia się na działaniach marketingowych, m.in. anal
Zarówno aktywność fizyczna, jak i umysłowa są kluczem do zachowania dobrego zdrowia, pozytywnego nastroju i chęci do życia przez długie lata.
Wszyscy wielbiciele piwa, a także Ci, którzy chcieliby się nimi stać, mają możliwość korzystania z nowego serwisu marki Pilsner Urquell. www.akademia.pilsner.pl dostarcza wiedzy na temat […]
Felietony Stokesa w Wirtualnej Polsce Jamie Stokes, pisarz i felietonista jest mieszkającym w Polsce Anglikiem. Nasza – tak zwyczajna przecież rzeczywistość – wciąż wprawia go […]
Dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce Handel elektroniczny, czyli e-commerce stanowi około 14% całkowitej sprzedaży detalicznej w Polsce i dynamicznie rośnie, nawet o 35% rok do roku[1].
Tysiące Polaków czekają na otwarcie granic do USA. Z powodu koronawirusa były prezydent Donald Trump zabronił polskim turystom wjazdu do Stanów Zjednoczonych. Wkrótce, dzięki udostępnieniu szczepionek, sytuacja międzynarodowy
Do jednej z wiodących firm rynku usług call center ContactPoint (spółka zależna Internet Group) dołączyli Martyna Adamczyk, która obejmie stanowisko Prezesa Zarządu spółki oraz Paweł […]
Warszawa, 20 sierpnia 2018 r. Zapłać za wyprawkę szkolną później lub kup na raty 0% – w ramach akcji „Powrót do szkoły z PayU” Przygotowania […]
Jak podaje ZPL w 2020 r. branża leasingowa sfinansowała środki trwałe o łącznej wartości ponad 70 mld zł (-10,1 proc. r/r). Na tym tle dużo lepiej wypadł Santander Leasing, który sfinansował inwestycje o wartości 5,3 mld z