Biznes Statystyki

Bieg po Euro

Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym

Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke.

Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produkty Franke z określonych grup produktowych. Celem akcji jest motywacja sprzedaży, podniesienie świadomości marki oraz wzmacnianie relacji biznesowych w kanale B2B.

015006d.JPG

Podczas 8 tygodni zaplanowanych na realizację programu uczestnicy będą rywalizować o nagrody pieniężne. Trzech zwycięzców, każdego dnia w ramach konkursu ma szansę na nagrody w wysokości 250, 150 i 100 Euro. Raz w tygodniu trzy najwyższe transakcje, zdobywają nagrodę pieniężną. Łącznie Franke przygotowało dla uczestników ponad 150 takich nagród.

Zadaniem, przed którym stoją uczestnicy programu, jest jak najszybsze przesłanie zgłoszenia po pełnej godzinie w czasie trwania konkursu. Wszystkie zgłoszenia są realizowane poprzez witryną internetową www.biegpoeuro.franke.pl. Tam również prezentowane są wszystkie niezbędne informacje na temat programu.

Kulminacją programu jest loteria promocyjna, która odbędzie się 29 listopada 2007 r. Nagrodami w loterii są podwójne bilety na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, które będą rozegrane na stadionach Austrii i Szwajcarii w 2008 roku. Udział w loterii biorą wszystkie poprawne zgłoszenia do programu. Dzięki zastosowanemu mechanizmowi lojalni dystrybutorzy mogą zwiększać swoją szansę na wygranie nagrody głównej i dodatkowo wygrać nagrody pieniężne.

Grupa Franke specjalizuje się w produkcji Systemów Kuchennych, oferując szeroki zakres produktów i usług na całym świecie. Koncern Franke projektuje i produkuje wyroby z zakresu Systemów Sanitarnych, profesjonalnych Systemów do Przyrządzania Kawy oraz Systemów Wyposażenia Gastronomii. O realizacji programu zadecydował ciągły rozwój Franke na rynku lokalnym oraz zwiększenie konkurencyjności marki.

Euro RSCG Marketing House w ramach posiadanych kompetencji w oferowaniu usług marketingu relacyjnego, a w tym prowadzeniu programów lojalnościowych i motywacyjnych, promocji sprzedaży, zarządzania bazami danych i wsparcia technologicznego dla prowadzonych projektów odpowiedzialna jest za opracowanie i egzekucję mechaniki programu, kreację oraz infrastrukturę technologiczną.

A to już wiesz?  E-życie zostanie z nami na dłużej

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy