Magazyn marketingu handlowego „Trade Marketer” rozpoczął badania internetowe grupy menedżerów, zajmujących się eventami w firmach.
„Pojęcie `eventu` jest bardzo pojemne. Obejmuje zarówno organizację pokazów i promocji w sklepach, poprzez performance reklamowy, imprezy firmowe dla klientów i pracowników, koncerty, imprezy plażowe czy tak skomplikowane projekty jak kilkumiesięczna akcja 'Allegro.pl.

Równocześnie rynek ten zdeterminowany jest silnie przez impresariat i łańcuszki pośredników. Realizując projekt badawczy, zależy nam na próbie opisania mechanizmów rządzących tym rynkiem” – powiedziała Joanna Kotarbińska, Redaktor Naczelna magazynu.
Badania potrwają do 2 października 2007r. Każdy event menedżer może wypełnić ankietę znajdującą się pod adresem http://www.trademarketer.pl/253. Ankieta zawiera 20 pytań i dotyczy zarówno głównych procesów związanych z rynkiem eventów, ale również cen na wybrane wydarzenia czy popularności wybranych narzędzi. Raport z badań dostępny będzie bezpłatnie w wydanym specjalnie dodatku eventowym, którego wydanie zaplanowane jest na koniec października 2007r. Partnerem projektu jest serwis Webankieta.