Vattenfall połączy swoją działalność prowadzoną w Polsce i Niemczech. W tym celu zostanie utworzona nowa jednostka organizacyjna – Business Group Central Europe. Na jej czele stanie Tuomo Hatakka, obecny szef polskiego oddzia
Rośnie popyt na domy na przedmieściach i wsiach. Dodatkowo, coraz częściej bogaci ludzie wolą kupić gotowy, w pełni wykończony dom niż budować go we własnym zakresie.Ceny gruntów w dużych miastach i okolicach gwałtownie
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 100 zł w ramach nowej promocji Getin Banku i Mastercard Bezcenne Chwile!Kategoria: Bankowość, BIZNESGetin Bank, we współpracy z Mastercard, przygotował kolejn�
W połowie listopada Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską S.A. Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla projektu stypendialnego „Dolina Kreatywna, czyli czego sz
Prezydent USA, światowego giganta pod względem gospodarczym, w swoim wystąpieniu w 2006 r. w związku z boomem na rynku nieruchomości stwierdził, że jeżeli domy staną się zbyt drogie, to ludzie przestaną je kupować, poniewa�
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Cersanit z nagrodami w konkursie Perły Ceramiki UE 2020Kategoria: Firma, BIZNESZakończył się konkurs „Perły Ceramiki UE 2020”, który organizowany jes
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ważna zmiana w Zarządzie GLS PolandKategoria: Firma, BIZNESOd 1 lutego nowym członkiem Zarządu GLS Poland został Tomek Zwiercan. To doświadczony menadżer euro
Na początku roku agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Polskim Towarzystwem Ochrony Ptaków. W ramach współpracy LH-C doradza PTOP przy promocji stowarzyszenia zarówno w mediach jak również wśród potencj
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”Kategoria: Zdrowie, BIZNESInnowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzen
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe