Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 obserwowane trendy na rynku pracy w 2021Kategoria: , BIZNESRekrutacje i praca zdalna3 obserwowane trendy na rynku pracy w 2021źródło: Biuro PrasoweZałączni
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: New Work wchodzi na rynek z ofertą franczyzowąKategoria: Nieruchomości, BIZNESW odpowiedzi na potrzeby rynku, New Work uruchamia swoją koncepcję franczyzową, o
Przeciętny Polak wyda w tym roku na prezenty gwiazdkowe dla najbliższych o 20% więcej niż rok temu. Handlowcy zacierają ręce… Cieszą się również banki — nadchodzi okres żniw, znów powodzeniem cieszyć się będą szybki
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow
Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produ
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie danych policji: 70 181 zatrzymanych pijanych kierowcówKategoria: Motoryzacja, BIZNESChoć rok 2020 nie był rekordowym pod względem statystyk policyjn
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intensywny początek roku w Galerii KatowickiejKategoria: Handel, BIZNESGaleria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonują
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aby rozwijać firmę w kanale online trzeba zadbać o 4 aspekty. Jak to zrobić?Kategoria: Firma, BIZNESkażdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kan
70 % Polaków w wieku 18-29 lat wciąż mieszka z rodzicami. Co czwarta osoba nigdy się od nich nie wyprowadzi. Takie wyniki przyniosło pierwsze przekrojowe badanie „Jak mieszkamy?”, przeprowadzone przez TNS AISA na zlecenie GE M
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc