Magazyn marketingu handlowego „Trade Marketer” rozpoczął badania internetowe grupy menedżerów, zajmujących się eventami w firmach. „Pojęcie `eventu` jest bardzo pojemne. Obejmuje zarówno organizację pokazó
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Arval rośnie mimo pandemii. Polska flota firmy wzrosła w 2020 r. o 25%Kategoria: Motoryzacja, BIZNESArval liderem polskiej branży CFM z 48 420 wynajętych pojazd�
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPDgroup – rekordowe wzrosty w 2020 roku i strategia na najbliższe pięć latKategoria: Transport, BIZNESDPDgroup ogłosiła wyniki za rok 2020 i przedstawiła sw
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Whirlpool Corporation publikacje Raport o Zrównoważonym Rozwoju 2020Kategoria: Firma, BIZNESWhirlpool Corporation publikuje dziś również sprawozdanie za rok 202
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na ile firmy są przygotowane na dalszy ciąg pandemii?Kategoria: Praca, BIZNESPandemia wywołująca globalny kryzys gospodarczy odbiła też swoje piętno na rynku
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Image Power zmierza na giełdę i promuje grę na KickstarterzeKategoria: Giełda, BIZNESImage Power, polski producent gier wideo, którego akcjonariuszem jest PlayW
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria KolekcjonerskaKategoria: Kultura, BIZNESBiżuteria KolekcjonerskaBiżuteria KolekcjonerskaPierścionek zaręczynowy z diamentem? Nie tylko. Kamienie tak
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przepisy na czas pandemii… również po pandemii?Kategoria: Gospodarka, BIZNESDziałalność gospodarcza w dobie koronawirusa była sinusoidą dla bardzo skrajnych
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10% spośród materiałów zużywanych w polskiej gospodarce pochodzi z recyklinguKategoria: Ochrona środowiska, BIZNESTo oficjalne, najnowsze dane Eurostatu za 201
W połowie listopada Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską S.A. Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla projektu stypendialnego „Dolina Kreatywna, czyli czego sz