NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o
Gra „Gears of War” najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie. Firma Microsoft® poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry „Gears of War” (Microsoft Games Studio) zdobywaj
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ile kosztują najtańsze, nowe mieszkaniaKategoria: Nieruchomości, BIZNESW jakiej cenie znajdziemy najtańsze mieszkania w ofercie deweloperów? W których inwestyc
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponadprzeciętne wyniki branży magazynowej – indeks czynszów 2020Kategoria: Nieruchomości, BIZNESW Europie Środkowej najwyższe stopy wzrostu stawek czynsz
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy zmiana przepisów budowlanych wpłynie na ceny mieszkańKategoria: Nieruchomości, BIZNESW jakim stopniu nowe przepisy dotyczące ochrony cieplnej budynków wpł
Na początku roku agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Polskim Towarzystwem Ochrony Ptaków. W ramach współpracy LH-C doradza PTOP przy promocji stowarzyszenia zarówno w mediach jak również wśród potencj
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UPS wspiera równomierną dystrybucję szczepionek na świecieKategoria: Zdrowie, BIZNESFundacja UPS zobowiązuje się do dostarczenia 20 milionów dawek szczepionki
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka JapońskiegoKategoria: Edukacja, BIZNESWSJJ, jedna z największych w kraju szkół japońskiego, zaprezentowała nową identy
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Armac Z5: sprzęt elektroniczny pod ochronąKategoria: IT i technologie, BIZNESListwa przeciwprzepięciowa to jedno z bardziej niedocenianych urządzeń. Do czasu ni
Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 lokalizacjach w całej Polsce można kupić napoje z portfolio firm Coca-Cola na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zd