Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ustawa o zawodzie farmaceuty. Co zmieni się w najbliższym czasie i jak wpłynie tKategoria: Zdrowie, BIZNESUstawa o zawodzie farmaceuty. Co zmieni się w najbliżs
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eesti Energia osiągnęła zysk netto w wysokości 19,3 mln EURKategoria: Energetyka, BIZNESEesti Energia zwiększyła produkcję energii odnawialnej i osiągnęła
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fracht FWO Polska zwiększa zatrudnienie i przedstawia kierunki rozwojuKategoria: Transport, BIZNESFracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, podsumowa�
Janmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych.Janmedia jak
Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produ
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eurowag łączy się z Last Mile Solutions i wzmacnia swój transport elektrycznyKategoria: Motoryzacja, BIZNESTo partnerstwo wzmacnia udział firmy EUROWAG w rozwoj
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta gościem kolejnego webinaru AQINA TVKategoria: , BIZNESJuż 18 lutego gościem AQINA TV, będzie Jette Cathrin Hopp z pracown
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNESWyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inwestycje w nieruchomości- sytuacja branży w I kwartale 2021 rokuKategoria: Nieruchomości, BIZNESWbrew pesymistycznym założeniom, inwestycje w nieruchomości c
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�