Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pogromcy Elektromobilnych Mitów – Czy serwisowanie elektryka jest drogie?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESChoć napęd EV to rewolucyjne rozwiązanie w motoryzac
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci Banku Pocztowego mogą wpłacać gotówkę w 1000 urządzeń Planet CashKategoria: Bankowość, BIZNESBank Pocztowy rozszerzył współpracę z firmą ITCARD
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkościKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESWystartowała nowa kampania reklamowa kultowej
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europejska spółka logistyczna dołączyła do grona najemców MLP Bucharest WestKategoria: Nieruchomości, BIZNESJedna z wiodących europejskich firm logistycznych
23 listopada br. w Hotelu Andersia w Poznaniu zostanie ogłoszony Ranking najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw. Wydarzenie jest częścią ogólnopolskiego programu badań nad innowacyjnością polskiej gospodarki, prowadzonego p
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultimate Games rozszerza działalność i powołuje nowe spółkiKategoria: Giełda, BIZNESUltimate Games S.A., notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartoś
List intencyjny dotyczący wspólnego przedsięwzięcia inwestycyjnego podpisały dzisiaj zarządy Avista Media i KGHM Letia Legnicki Park Technologiczny. Budowa nowego centrum telemarketingowego rozpocznie się na początku przyszłeg
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Captain Jack z kolejnym wariantem – Cuba LibreKategoria: Media i PR, BIZNESWraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogól
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BFF OGŁASZA NOWĄ IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ MARKIKategoria: Finanse, BIZNESNowy design ma uczcić powstanie jednej z najbardziej dochodowych i najlepiej skapitalizow
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe