Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsi dekarze roku wybrani po raz dwunasty!Kategoria: Konsument, BIZNES12 edycja największego programu dla wykonawców dachów – SUPERDEKARZ, którego mece
Orco Property Group rozstrzygnął przetarg na agencję PR w Polsce i od 1 grudnia rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli. W ramach współpracy Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurzeKategoria: , BIZNES4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurze4
Porter Novelli jest jedną z wiodących globalnych sieci agencji Public Relations, z przedstawicielstwami na każdym z liczących się światowych rynków. Skupiając się na efektywnej komunikacji z otoczeniem klientów i relacjach z
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy kwiaty mogą być fair?Kategoria: Handel, BIZNESZakup róż ze znakiem Fairtrade wspiera plantatorów w krajach rozwijających się i urzeczywistnia ideę sprawi
W Sejmie znalazłyby się tylko cztery główne partie – wynika z sondażu Wirtualnej Polski.Co dwa tygodnie Wirtualna Polska prezentuje na swych stronach wyniki badań preferencji politycznych Polaków, realizowanych na zlecenie WP
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra?Kategoria: Edukacja, BIZNESJak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako p
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Sapper – Defuse The Bomb Simulator od Gaming Factory 11 marcaKategoria: Giełda, BIZNESGaming Factory, notowany na rynku głównym GPW w Warszawie produce
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś