8 lutego 2008 roku fundusz Bridgepoint i dotychczasowy właściciel CTL Logistics – Pan Jarosława Pawluk – sfinalizowali transakcję sprzedaży 75% udziałów polskiego przewoźnika. W ten sposób brytyjski fundusz private
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultimate Games rozszerza działalność i powołuje nowe spółkiKategoria: Giełda, BIZNESUltimate Games S.A., notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartoś
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek aplikacji pobije rekord? Czarnym koniem branża sportowaKategoria: IT i technologie, BIZNESAplikacje mobilne nie tylko wychodzą obronną ręką z kryzysu pand
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kiepskie nastroje firm z nadzieją na szybkie zakończenie pandemiiKategoria: Finanse, BIZNESCo trzecia firma źle ocenia swoją sytuację ekonomiczną – wynika z
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games z sukcesem zakończyło ofertę publiczną akcjiKategoria: Giełda, BIZNESDemolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, z sukcesem
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Assistance jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu w czasach pandemiiKategoria: Ubezpieczenia, BIZNES43% Polaków deklaruje posiadanie ubezpieczenie assistance, to o 1
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”Kategoria: Media i PR, BIZNESPo raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgn
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PunkPirates wraz z innym podmiotem powołują Games 4Experience S.A.Kategoria: Giełda, BIZNESPunkPirates, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowy
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w trzecim tygodniu kampanii wyborczej (22 – 28 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych or
Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 lokalizacjach w całej Polsce można kupić napoje z portfolio firm Coca-Cola na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zd