Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia Silvair rozświetli ogrodnictwo z globalnym partnerem Fluence.Kategoria: IT i technologie, BIZNESSpółka SILVAIR oferująca innowacyjne rozwiązania z z
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zgrany zespół i zaufanie to podstawa w osiągnięciu sukcesuKategoria: Firma, BIZNESPoczątek roku to czas na nowe wyzwania oraz rozwój biznesu. Wielu przedsiębi
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cooler Master stawia na grywalizację i wprowadza nową markę – Master XPKategoria: IT i technologie, BIZNESMaster XP to nowa marka, której misją jest stwor
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Budowy w zimowej aurze i z postępami pracKategoria: Nieruchomości, BIZNESTegoroczna zima z pewnością nie należała do łagodnych tak, jak poprzednie. Czy takie
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwiązania sieciowe Nokia w ofercie dystrybucyjnej Veracomp–Exclusive NetworksKategoria: IT i technologie, BIZNESVeracomp – Exclusive Networks Poland, dystrybu
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły Ceramiki UE 2020 rozdane. 8 statuetek dla Ceramiki ParadyżKategoria: Firma, BIZNESCeramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konku
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiana nie musi wymagać wielkiej odwagiKategoria: , BIZNESW pierwszej połowie 2020 roku niemal 200 tys. Polek w wieku produkcyjnym dołączyło do grupy osób bier
Firma NetSprint podsumowała swoją działalność w ubiegłym roku i ogłosiła oficjalnie plany na 2010. W roku 2009 firma uzyskała przychody na poziomie 13,1 milionów złotych, co oznacza 34% wzrost w porównaniu do roku 2008 (9,7
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś