NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w InternecieKategoria: Giełda, BIZNESCDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem s
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet w Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESW dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zapre
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Tarczyński sponsorem The Voice KidsKategoria: Media i PR, BIZNESFirma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy e
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urządzenia Toughbook w firmie Raskone przyspieszają naprawę pojazdówKategoria: IT i technologie, BIZNESRaskone, największa w Finlandii firma zajmująca się nap
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyfrowy efekt motyla – duży wpływ małych decyzjiKategoria: , BIZNESWiele organizacji podejmuje decyzje dotyczące architektury systemu, nie wiedząc, że mogą
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idea Getin Leasing po raz piąty „Firmą Przyjazną Klientowi”Kategoria: Finanse, BIZNESIdea Getin Leasing po raz piąty z rzędu została doceniona przez klient
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co czwarta firma z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyKategoria: , BIZNES27 proc. przedsiębiorstw z branży przetwórstwa tworzyw sztucz
Płać mniej za neostradę z telewizją2010-05-06Nawet 40 proc. mogą zaoszczędzić klienci, którzy skorzystają z nowej promocji neostrady z telewizją. Telekomunikacja Polska zdecydowanie obniża ceny w opcjach z internetem o pr