Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a polski eksport – czy 2021 r. będzie lepszy?Kategoria: Gospodarka, BIZNESWg danych GUS w 2020 r. polski eksport zanotował spadek o 0,3% r/r, a jego war
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walter Herz zmienia nie tylko logoKategoria: Nieruchomości, BIZNESNowa dynamika i apetyt na kolejne wyzwania. Walter Herz umacnia zespół i zmienia model działani
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie kampanii buraczanej w cukrowniach Pfaifer & Langen w PolsceKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESStyczeń, jak co roku kończy w cukrowniach grupy
Telekomunikacja Polska rozpocznie w grudniu proces negocjacyjny dotyczący znalezienia lokalizacji, wykonania projektu i budowy nowej siedziby firmy. Realizacja projektu Miasteczko Grupy TP planowana jest na 3 lata. Otwarcie jest prze
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EPEC inwestuje w wysokosprawną kogenerację – proekologiczny program inwestycyjnyKategoria: Energetyka, BIZNESMieszkańcy Elbląga zyskają ekologiczną energię
Brexit dotknie polskie firmy – ucierpią zwłaszcza najmniejsiNiezależnie od tego, z jakim scenariuszem brexitu będziemy mieć do czynienia, będzie miał on wpływ na Polaków, którzy współpracują z brytyjskimi kontrahentami
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liderki w IT. Pierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończonyKategoria: IT i technologie, BIZNESPierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończony.Liderki w IT. Pier
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UPS wspiera równomierną dystrybucję szczepionek na świecieKategoria: Zdrowie, BIZNESFundacja UPS zobowiązuje się do dostarczenia 20 milionów dawek szczepionki
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group teamKategoria: Nieruchomości, BIZNESKatarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group, a global investment
Polacy, tak jak większość Europejczyków, określają się przede wszystkim jako osoby uczciwe. Tę cechę przypisują sobie częściej kobiety niż mężczyźni. Spośród 15 państw objętych badaniem European Trusted Brands Polac