Amerykański magazyn „PR Week” uznał Richarda Edelmana, Dyrektora Generalnego największej niezależnej sieciowej Agencji PR na świecie za Najbardziej Wpływową Osobę w branży public relations.Według „PR Week” trudno w b
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek pierwotny czy wtórny – na którym zawieranych jest więcej transakcji?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESW naszym kraju prawdopodobnie powszechne jest przekon
Warszawa, 24 listopada, 2008 r. W listopadzie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii świątecznej marki Coca-Cola. Tradycyjnie jej najbardziej widowiskowym elementem będzie świąteczny konwój. Legendarne osiemnastotonowe Freightl
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa stacja paliw Intermarché w KołobrzeguKategoria: Handel, BIZNESGrupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”Kategoria: Media i PR, BIZNESPo raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgn
NetSprint.pl nawiązał współpracę z firmą badawczo-szkoleniową ECORYS – liderem konsorcjum realizującego projekt „Firma XXI wieku. Program szkoleń wspierających rozwój e-biznesu.” Szkolenia, współfinansowane przez Eur
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza badanie „Praca hybrydowa 2021”Kategoria: Praca, BIZNESRok od wybuchu pandemii Kinnarps wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego, Polskim Instytutem Środ
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNESWyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks