Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja zarządza już ponad 40 fabrykami w PolsceKategoria: Przemysł, BIZNESZaspokojenie potrzeb klienta 4.0, szybka odpowiedź na niespodziewane zda
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek pracy IT 2020 – raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big DataKategoria: IT i technologie, BIZNESKoniec roku No Fluff Jobs, polski portal z of
LIV firmy Volvo Cars najlepiej zaprojektowanym czasopismem.Skierowany do sympatyków marki Volvo magazyn „LIV” uznany został przez brytyjskie Stowarzyszenie Agencji Wydawniczych (ang. Association of Publishing Agents – APA) za
Od 22 lutego mieszkańcy Leszna mogą robić zakupy w placówce przy ul. Narutowicza 22. Z okazji otwarcia na klientów czekała wyjątkowa oferta promocyjna. Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9 –19, w soboty do
Czekoladki merci firmy Storck zwyciężyły w kategorii Praliny otrzymując tytuł Oskara FMCG w konkursie organizowanym przez miesięcznik branżowy Życie Handlowe. To nie jedyny tytuł jaki zdobyło merci w tym roku: w konkursie Sup
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sokołów uruchamia sprzedaż onlineKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESFirma Sokołów, wychodząc naprzeciw najbardziej aktualnym oczekiwaniom konsumentów, roz
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Debata: Polski system opieki zdrowotnej – wyzwania i szanseKategoria: Zdrowie, BIZNESGrupa BFF Banking Group z okazji publikacji 2. edycji raportu "Challe
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biura na karuzeli zmianKategoria: Nieruchomości, BIZNESAutor: Bogdan Borkowski, Prezes Zarządu Waryński S.A. Grupa HoldingBiura na karuzeli zmianAutor: Bogdan B
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czarter łodzi, główny trend podróżniczy na latoKategoria: Turystyka, BIZNESPo pełnym niespodziewanych wydarzeń i wyzwań roku Polacy bardziej niż kiedykolwie
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup