Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wstrzemięźliwe kobiety, impulsywni mężczyźni, czyli jak Polacy wydają pieniądzeKategoria: Finanse, BIZNESPłeć piękna jest górą, jeśli chodzi o wywiązyw
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cherrypick Games z ponad 1,32 mln zł zysku netto w 2020 rokuKategoria: Giełda, BIZNESCherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, o
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bredel inwestuje 3,4 mln € w celu poprawy jakości i tempa realizacji zamówieńKategoria: Przemysł, BIZNESCzołowy producent pomp perystaltycznych, firma Bredel,
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zarządzanie nieruchomościami właśnie stało się prosteKategoria: Nieruchomości, BIZNESUbiegły rok przyniósł wiele zmian, także na rynku mieszkaniowym i zar
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa stacja paliw Intermarché w KołobrzeguKategoria: Handel, BIZNESGrupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komiks. LegendaKategoria: Kultura, BIZNESKomiks. LegendaKomiks. LegendaMarcowa odsłona wystawy i aukcji komiksu odbędzie się pod hasłem: LEGENDA. Dedykowana je
Korupcja w Polsce jest zjawiskiem powszechnym i obejmuje wiele dziedzin życia publicznego; za brak polityki antykorupcyjnej odpowiada m.in. rząd – wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Społeczeństwa Otwartego. hasta
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna ZaufaniaKategoria: Media i PR, BIZNESMagazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania.
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w trzecim tygodniu kampanii wyborczej (22 – 28 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych or