Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co 3. kobieta w IT przebranżowiła się do świata nowych technologii – nowy raportKategoria: IT i technologie, BIZNESNo Fluff Jobs już po raz kolejny z okazji D
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra?Kategoria: Edukacja, BIZNESJak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako p
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ewa Meissner i WhiteSmoke Studio wśród ambasadorów FujifilmKategoria: Media i PR, BIZNESEwa Meissner i duet WhiteSmoke Studio dołączyli do prestiżowego grona a
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash nabędzie udziały w spółce prowadzącej sieć sklepów ArhelanKategoria: Handel, BIZNESEurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie której
8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji. Ogólnopolska
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre wyniki sprzedaży Idea Getin Leasing w 2020 r.Kategoria: Finanse, BIZNESW 2020 r. polskie spółki leasingowe sfinansowały inwestycje o łącznej wartości 70
Gdzie na świecie środowisko jest najczystsze i jednocześnie warunki życia są najlepsze? W obejmującym 141 państw rankingu miesięcznika Reader’s Digest zwyciężyła „zielona“ Finlandia, a najniższą ocenę dostała Etiop
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”Kategoria: Media i PR, BIZNESPo raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgn
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najwyższa stawka za banderolę legalizacyjną w historii podatku akcyzowego – dlacKategoria: Finanse, BIZNESkcyza na płyny do e-papierosów i wyroby nowatorskie
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o