Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biura na karuzeli zmianKategoria: Nieruchomości, BIZNESAutor: Bogdan Borkowski, Prezes Zarządu Waryński S.A. Grupa HoldingBiura na karuzeli zmianAutor: Bogdan B
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GLP rozpoczyna budowę centrum logistycznego w LędzinachKategoria: Nieruchomości, BIZNESFirma GLP, pół roku od rozpoczęcia działalności w Europie Centralnej,
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Tarczyński sponsorem The Voice KidsKategoria: Media i PR, BIZNESFirma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy e
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LoanByLink w natarciu! Błyskawiczny wzrost integracji!Kategoria: Finanse, BIZNESKonkurencja na rynku płatności jest bardzo duża. Wydawałoby się, że nie ma mie
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły Ceramiki UE 2020 dla płytek OpocznoKategoria: Konsument, BIZNESAż siedem nagród w prestiżowym konkursiePerły Ceramiki UE 2020 dla płytek OpocznoJury k
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obligacje korporacyjne nadal w cenie. Polacy chcą lokować kapitał w fintechachKategoria: Finanse, BIZNESLokowanie kapitału w dobie koronawirusa było już temate
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na bankowość zdecentralizowaną, czyli usługi finansowe na brzegu sieciKategoria: IT i technologie, BIZNESWiemy, czym są podstawowe, centralne systemy banko
NetSprint.pl nawiązał współpracę z firmą badawczo-szkoleniową ECORYS – liderem konsorcjum realizującego projekt „Firma XXI wieku. Program szkoleń wspierających rozwój e-biznesu.” Szkolenia, współfinansowane przez Eur
„Action because of a Blog” to międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów.Co robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowi