3M Poland Złotym Partnerem 1st Car Wrap Championship3M2010-03-29 16:07Pierwsze w Polsce zawody w aplikacji folii reklamowych na samochodach Firma 3M Poland została Złotym Partnerem pierwszych w Polsce zawodów w aplikacji re
Polska uznana została za jeden z pięciu najatrakcyjniejszych rynków inwestycyjnych świata. Firma Ernst&Young zaprezentowała podczas tegorocznych Tagów MIPiM raport przybliżający tendencje na globalnym rynku nieruchomości.
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goodyear EfficientGrip 2 SUV zwycięzcą testu magazynu Auto Bild allradKategoria: Motoryzacja, BIZNESOpona Goodyear EfficientGrip 2 SUV otrzymała najwyższe noty p
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fabryka Norblina oficjalnie ze swoim muzeumKategoria: Kultura, BIZNESMuzeum, powstające jako integralna część projektu rewitalizowanej przez Grupę Capital Park
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Srebrne tsunami jest nie do zatrzymania. W nieruchomościach też. Oto 4 trendyKategoria: Nieruchomości, BIZNESOto 4 nowe trendy, które przyszły do Polski z zagra
W Moskwie odbyły się 12. międzynarodowe targi logistyczne – TransRussia 2007. W roli prelegentów wystąpili na nich również przedstawiciele polskiej branży logistycznej. Krzysztof Niemiec, członek zarządu CTL Logistics w
8 lutego 2008 roku fundusz Bridgepoint i dotychczasowy właściciel CTL Logistics – Pan Jarosława Pawluk – sfinalizowali transakcję sprzedaży 75% udziałów polskiego przewoźnika. W ten sposób brytyjski fundusz private
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultimate VR wchodzi do gry!Kategoria: Giełda, BIZNESNa platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są notow
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiana nie musi wymagać wielkiej odwagiKategoria: , BIZNESW pierwszej połowie 2020 roku niemal 200 tys. Polek w wieku produkcyjnym dołączyło do grupy osób bier
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup