Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mazda producentem najlepszych samochodów według Consumer ReportsKategoria: Motoryzacja, BIZNESMazda została uznana producentem najlepszych samochodów w dorocznym
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaległości w płatnościach, napięte budżety, brak inwestycjiKategoria: Finanse, BIZNESJak nie pozwolić, by problemy finansowe przeszkodziły w osiągnięciu su
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Image Power zmierza na giełdę i promuje grę na KickstarterzeKategoria: Giełda, BIZNESImage Power, polski producent gier wideo, którego akcjonariuszem jest PlayW
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie trendy zmienią wkrótce rynek mieszkaniowy w Polsce?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESOto główne trendy, które spowodują konieczność dostosowania się do
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNESWyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wskaże radość, hejt, a nawet ryzyko odejścia klientaKategoria: IT i technologie, BIZNESSentiOne wprowadza nową funkcję – Raport Ana
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PKN ORLEN dołącza do KROSS jako sponsor tytularny Kross Racing TeamKategoria: Sport, BIZNESDynamiczny rozwój i zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja i mechanizmy głębokiego uczenia w nowej kamerze AxisKategoria: IT i technologie, BIZNESAxis Communications właśnie zaprezentowało nową ka
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”Kategoria: Zdrowie, BIZNESInnowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzen
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I