Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 20-lecie Grupy Murapol: 20 tys. sprzedanych mieszkań, unikatowy model biznesowyKategoria: Nieruchomości, BIZNESOgólnopolski deweloper mieszkaniowy rozpoczyna trze
Data publikacji: 2021-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaki prezent dla kontrahenta i pracownika?Kategoria: Firma, BIZNESPrezenty wręczane pracownikom stanowią sposób na docenienie ich starań oraz motywację do dalsz
Połączenie dwóch, współpracujących dotychczas podmiotów przy jednoczesnej decyzji o wzmocnieniu marki FONE w obszarze usług świadczonych dla operatorów.Połączenie spółek PBT HAWE z siedzibą w Legnicy i FONE z siedzibą
Rośnie popyt na domy na przedmieściach i wsiach. Dodatkowo, coraz częściej bogaci ludzie wolą kupić gotowy, w pełni wykończony dom niż budować go we własnym zakresie.Ceny gruntów w dużych miastach i okolicach gwałtownie
PIĄTKOWE WIADOMOSCI ON-LINE32 / GOSPODARKA 17.30W I połowie października ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 1,4 proc. w porównaniu z II połową września i o 1,7 proc. w stosunku do I połowy września –
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produktyKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESTarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kaban
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FANUC Polska dołącza do projektu NAZCA 4.0Kategoria: Przemysł, BIZNESWe wrocławskiej siedzibie japońskiego producenta robotów 10 lutego 2021 r. prezes FANUC Po
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja
28 października w 59 kinach w całej Polsce odbędzie się TRON NIGHT – specjalny, jednorazowy pokaz, podczas którego wybrańcy obejrzą 23 minuty filmu „TRON: Dziedzictwo”. Szczegóły dotyczące dystrybucji bezpłatny
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc