Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w SzczecinkuKategoria: Handel, BIZNESRozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz z
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusówKategoria: Handel, BIZNESStarbucks Polska nawiązuje współpracę z polskim startupem EcoBean i rozpoczyna
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyfrowa integracja jeszcze łatwiejszaKategoria: Rolnictwo, BIZNESJohn Deere ułatwia dostęp do JDLink, dzięki nowej ofercie instalacji modułu MTG, który będzie
List intencyjny dotyczący wspólnego przedsięwzięcia inwestycyjnego podpisały dzisiaj zarządy Avista Media i KGHM Letia Legnicki Park Technologiczny. Budowa nowego centrum telemarketingowego rozpocznie się na początku przyszłeg
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółki z rodziny Movie Games zacieśniają współpracęKategoria: , BIZNESSpółki z rodziny Movie Games – DRAGO entertainment oraz Road Studio – podpisały l
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vision Edge Entertainment podpisało umowę z HardCodeWay na wydanie Dinos RebornKategoria: Giełda, BIZNESVision Edge Entertainment, spółka zależna Gaming Factor
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co 3. kobieta w IT przebranżowiła się do świata nowych technologii – nowy raportKategoria: IT i technologie, BIZNESNo Fluff Jobs już po raz kolejny z okazji D
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zachęcić dzieci do jedzenia ryb? Program edukacyjny SKARBY BAŁTYKUKategoria: Edukacja, BIZNESBadania wykazują, iż Polacy jedzą dwukrotnie mniej ryb niż mi
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toyota zgłosiła najwięcej patentów na świecieKategoria: Motoryzacja, BIZNESCo roku marki samochodowe składają tysiące wniosków patentowych na nowo opracowan
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc