„Action because of a Blog” to międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów.Co robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowi
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europejska spółka logistyczna dołączyła do grona najemców MLP Bucharest WestKategoria: Nieruchomości, BIZNESJedna z wiodących europejskich firm logistycznych
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota LeasingKategoria: Bankowość, BIZNESToyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Ser
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowaKategoria: , BIZNESFirma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingow
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GPW wprowadza akcje Genomtec do obrotu na NewConnectKategoria: Giełda, BIZNESGenomtec SA, zajmująca się technologią medyczną jest na ostatniej prostej przed deb
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katarzyna Pankiewicz wzmocniła zespół Golden Star GroupKategoria: Nieruchomości, BIZNESDo zespołu Golden Star Group, globalnej firmy inwestycyjnej, dołączyła
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TP-Link przedstawia system do monitoringu CCTV – VIGIKategoria: IT i technologie, BIZNESNowy system do monitoringu CCTV od TP-Link dedykowany jest osobom, któ
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie Stowarzyszenie Magazynowania Energii i Krajowa Izba Klastrów Energii podKategoria: Energetyka, BIZNESPolskie Stowarzyszenie Magazynowania Energii (PSME) i K
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFS wprowadza platformę IFS CloudKategoria: IT i technologie, BIZNES• IFS Cloud łączy wszystkie kompetencje branżowe IFS i wszechstronną funkcjonalność w po
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe