Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy rodzinne z MŚP przejdą sukcesję samoobsługowoKategoria: Firma, BIZNESAż 36% firm w Polsce jest wyraźnie rodzinnych i świadomych własnej tożsamości. I
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aby rozwijać firmę w kanale online trzeba zadbać o 4 aspekty. Jak to zrobić?Kategoria: Firma, BIZNESkażdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kan
Firma Mondial Assistance, wchodząca w skład Mondial Assistance Group – światowego lidera w dziedzinie assistance i ubezpieczeń podróżnych działa na rynku polskim od już 1999 roku. Podobnie jak na całym świecie jej prioryte
Gra „Gears of War” najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie. Firma Microsoft® poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry „Gears of War” (Microsoft Games Studio) zdobywaj
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co 3. kobieta w IT przebranżowiła się do świata nowych technologii – nowy raportKategoria: IT i technologie, BIZNESNo Fluff Jobs już po raz kolejny z okazji D
Awans o trzy pozycje z miejsca 21. na 18. w zestawieniu największych polskich firma odnotowała Grupa ENERGA w najnowszym rankingu Rzeczpospolitej „Lista 500”.Grupa ENERGA z ponad 8,3 miliarda zł przychodów ze sprzed
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wartość „storydoing” a benefity pracowniczeKategoria: Handel, BIZNESMiniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego m
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynku brakuje operatorów wózków widłowychKategoria: Praca, BIZNESOd początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża logist
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 2021 rok oczami deweloperów. Co przyniesie przyszłość? [SONDA]Kategoria: Nieruchomości, BIZNESBranża deweloperska w Polsce poradziła sobie nad wyraz dobrze z
Ericsson upatruje w usłudze managed services potencjał w zwiększeniu konkurencyjności rynkowej firm telekomunikacyjnych. Badanie przeprowadzone przez firmę Audytel w 2007 roku wykazało wciąż niską świadomość możliwości ou