Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartney i Comperia rozpoczynają współpracęKategoria: , BIZNESSmartney rozpoczął współpracę z portalem Comperia.pl Zastosowane rozwiązania open banking spr
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reklama w grach – case studyKategoria: Media i PR, BIZNESGaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. By dotrz
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowa liga e-sportów innowacyjnym narzędziem integracji zespołuKategoria: IT i technologie, BIZNESPraca zdalna ma znaczący wpływ na relacje pracowników ora
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Rose Projects prezentuje pierwszy tytuł wydawniczy na PCKategoria: Giełda, BIZNESBlack Rose Projects, studio specjalizujące się w portowaniu gier na konsol
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota BankKategoria: Finanse, BIZNESToyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata z p
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w rozwiązaniach RFIDKategoria: IT i technologie, BIZNESCzy technologia RFID sprawdzi się zarówno na produkcji, jak i w branży… lotniczej? Okazuje się,
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre wyniki sprzedaży Idea Getin Leasing w 2020 r.Kategoria: Finanse, BIZNESW 2020 r. polskie spółki leasingowe sfinansowały inwestycje o łącznej wartości 70
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mieszkaniówka ratuje budownictwo przed zapaścią?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPozwolenia na budowę są powszechnie uznawane za papierek lakmusowy sytuacji w b
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w trzecim tygodniu kampanii wyborczej (22 – 28 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych or
Amerykański magazyn „PR Week” uznał Richarda Edelmana, Dyrektora Generalnego największej niezależnej sieciowej Agencji PR na świecie za Najbardziej Wpływową Osobę w branży public relations.Według „PR Week” trudno w b