Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak oszczędzają Polacy w dobie pandemiiKategoria: , BIZNESZbadaliśmy, jak Polacy inwestują w czasie niepewności gospodarczej, a jakie produkty uważają za najp
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games S.A. rozpoczyna ofertę publiczną akcjiKategoria: Giełda, BIZNESDemolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, rozpoczął dziś
Gra „Gears of War” najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie. Firma Microsoft® poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry „Gears of War” (Microsoft Games Studio) zdobywaj
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze miejski przewoźnik na świecie, w którym za miesięczny zapłacicie… okiemKategoria: Transport, BIZNESMPK Wrocław uruchomiło płatność okiem w Biurz
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 9,75 mln przychodów netto wypracowała Grupa DO OK w 2020 rokuKategoria: Giełda, BIZNESGrupa DO OK SA, specjalizująca się w doradztwie technologicznym i tworzeni
Wyniki badania European Trusted Brands, które jest przeprowadzane rokrocznie od 2001 roku, pokazało jak kształtowała się osobowość Polaków na przestrzeni ostatnich 10 lat. Respondentom zadano pytania m.in. o to, czy są osobami
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: United Label: Umowa na portowanie Tails of IronKategoria: IT i technologie, BIZNESUnited Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestlé zaprasza na praktykiKategoria: , BIZNESDo 15 kwietnia studenci mogą aplikować na trzymiesięczne praktyki w biurze głównym i w fabrykach Nestlé w Polsce
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe