Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy kwiaty mogą być fair?Kategoria: Handel, BIZNESZakup róż ze znakiem Fairtrade wspiera plantatorów w krajach rozwijających się i urzeczywistnia ideę sprawi
Sprzedaż netto w 2007 roku wzrosła o 5,8% do 143 639 mln SEK (ze 135 802 mln).Zysk operacyjny w 2007 roku wzrósł o 2,7% do 28 583 mln SEK (z 27 821 mln).Zysk w tym roku (po opodatkowaniu) …
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Centrum Korona rusza walentynkowa promocja!Kategoria: Handel, BIZNES„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieśc
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz bliżej 8 mld zł obrotów wypracowanych przez Grupę Muszkieterów w PolsceKategoria: Handel, BIZNESGrupa Muszkieterów w 2020 roku wypracowała obroty na poz
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blisko co czwarty pożyczający nie sprawdza, czy będzie w stanie spłacaćKategoria: Finanse, BIZNESStatystyczny Polak posiadający kredyt lub pożyczkę, uzyskane
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: POLOmarket z bardzo wysokim ratingiem Wiarygodności Biznesowej CWB 2020Kategoria: Handel, BIZNESNajwiększa polska sieć supermarketów POLOmarket otrzymała od Bis
KOV podejmie starania o notowanie i pozyskanie kapitału na AIM Podsumowanie KOV zamierza podjąć starania o notowanie akcji Spółki na AIM, jednocześnie pozostając na GPW; Debiut na AIM i nowa emisja akcji planowane na IV
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badania GR dot. schizofrenii: 60% opiekunów ma problemy z utrzymaniem pracyKategoria: Zdrowie, BIZNESSchizofrenia stanowi poważne obciążenie psychiczne, fizyczne
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartney i Comperia rozpoczynają współpracęKategoria: , BIZNESSmartney rozpoczął współpracę z portalem Comperia.pl Zastosowane rozwiązania open banking spr
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup