Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozbieżności między podażą a popytem na transport morski powodują wzrost cenKategoria: Transport, BIZNESKryzys związany z koronawirusem odbił się również
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innowacyjne rozwiązania płatnicze sposobem na bezpieczne zakupy onlineKategoria: IT i technologie, BIZNESZakupy przez Internet są wygodne i proste.Innowacyjne ro
Andrzej Cholewa, ekspert branży kolejowej i doświadczony menedżer, dołączył do zespołu CTL Logistics. W spółce odpowiedzialny będzie za optymalizację zasobów trakcyjnych. Andrzej Cholewa pełni również funkcję członka z
Czekoladki merci firmy Storck zwyciężyły w kategorii Praliny otrzymując tytuł Oskara FMCG w konkursie organizowanym przez miesięcznik branżowy Życie Handlowe. To nie jedyny tytuł jaki zdobyło merci w tym roku: w konkursie Sup
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotelarze zdali egzamin – Polacy po powrocie do hoteli czują się bezpiecznieKategoria: Turystyka, BIZNESJak Polacy oceniają przygotowanie hoteli do ponowneg
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W czasie pandemii największym wyzwaniem dla Polaków są opłaty za mediaKategoria: , BIZNES• Z najnowszego Barometru ZPF wynika, że druga fala pandemii w mniejs
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy, które przekształcą rynek mieszkaniowy w Polsce [RAPORT]Kategoria: Nieruchomości, BIZNESNowe warunki ekonomiczne i procesy demograficzne zmieniającego si
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drewno Oxytree przyszłością polskiego meblarstwaKategoria: Surowce, BIZNESDrzewa tlenowe, których popularność w Polsce stale rośnie, zyskują zainteresowanie
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Styczniowa korekta w budownictwie mieszkaniowymKategoria: Nieruchomości, BIZNESNajnowsza informacja GUS komunikuje oczekiwaną korektę statystyk po grudniowym wybi
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unilever mówi NIE słowu „normalny” i TAK pozytywnemu pięknuKategoria: Przemysł, BIZNESUnilever, właściciel m.in. takich marek jak: Dove, Rexona, Love Beaut