Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panattoni przechodzi na zieloną energię i dąży do neutralności emisyjnejKategoria: Nieruchomości, BIZNESPanattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Digital Audio, agencja oraz sieć reklamowa w podkastach startuje oficjalnie.Kategoria: Firma, BIZNESDigital Audio specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowyc
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA stawia na produkcję przyjazną środowiskuKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESKierując się przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest nie
Zakres funkcjonowania grupy i stosowane na świecie rozwiązania w zakresie zagospodarowania odpadów przedstawili przedstawiciele koncernu Veolia Environnement na spotkaniu z władzami Poznania.80 kilogramów produktów spożywczych,
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Assistance jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu w czasach pandemiiKategoria: Ubezpieczenia, BIZNES43% Polaków deklaruje posiadanie ubezpieczenie assistance, to o 1
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biura na karuzeli zmianKategoria: Nieruchomości, BIZNESAutor: Bogdan Borkowski, Prezes Zarządu Waryński S.A. Grupa HoldingBiura na karuzeli zmianAutor: Bogdan B
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ważna zmiana w Zarządzie GLS PolandKategoria: Firma, BIZNESOd 1 lutego nowym członkiem Zarządu GLS Poland został Tomek Zwiercan. To doświadczony menadżer euro
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowyKategoria: Media i PR, BIZNESFilmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko m
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zalasewo Park – czas na ostatni budynekKategoria: Nieruchomości, BIZNESW podpoznańskim Zalasewie trwa budowa trzeciego, jednocześnie ostatniego budynku w ramach
Wyniki badania European Trusted Brands, które jest przeprowadzane rokrocznie od 2001 roku, pokazało jak kształtowała się osobowość Polaków na przestrzeni ostatnich 10 lat. Respondentom zadano pytania m.in. o to, czy są osobami