Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fotowoltaika a opłata mocowaKategoria: Energetyka, BIZNESOpłata mocowa weszła w życie z dniem 1 stycznia 2021 roku. Jak jednak wygląda świadomość konsumentó
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojna, migracja, odizolowanie – mimo to kobieta się nie poddaje.Kategoria: Problemy społeczne, BIZNESWojna, migracja, odizolowanie – nasze bohaterki potrafią
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta „Niska cena cały rok" w Costa CoffeeKategoria: Firma, BIZNESOferta „Niska cena cały rok" w Costa CoffeeOferta „Niska cena cały rok" w
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krytykujący Polskę premier Holandii z szansą na reelekcję?Kategoria: Polityka, BIZNESMimo podania się do dymisji, premier Holandii wciąż pełni swoją misj
PIĄTKOWE WIADOMOSCI ON-LINE32 / GOSPODARKA 17.30W I połowie października ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 1,4 proc. w porównaniu z II połową września i o 1,7 proc. w stosunku do I połowy września –
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka sztuka na budynkach. Nowy trend w budownictwie mieszkaniowymKategoria: Nieruchomości, BIZNESMurale na stałe wkomponowały się w miejski krajobraz. Do nieda
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia, która zmieniła Employer BrandingKategoria: Praca, BIZNESPandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUNEX wdrożył zrobotyzowaną linię produkcyjnąKategoria: Giełda, BIZNESSUNEX S.A., czołowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań opartych o odnawia
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wskaże radość, hejt, a nawet ryzyko odejścia klientaKategoria: IT i technologie, BIZNESSentiOne wprowadza nową funkcję – Raport Ana
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe