Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2021 r. wzrośnie świadomość energetyczna wśród MŚPKategoria: , BIZNESWprowadzenie opłaty mocowej spowoduje wzrost świadomości przedsiębiorców w kwestii
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młoda SztukaKategoria: Kultura, BIZNESAukcyjny rekordzista w DESA UnicumMłoda SztukaAukcyjny rekordzista, Tomasz Poznysz, powraca z nową serią prac w DESA Unic
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek pierwotny czy wtórny – na którym zawieranych jest więcej transakcji?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESW naszym kraju prawdopodobnie powszechne jest przekon
Połączenie dwóch, współpracujących dotychczas podmiotów przy jednoczesnej decyzji o wzmocnieniu marki FONE w obszarze usług świadczonych dla operatorów.Połączenie spółek PBT HAWE z siedzibą w Legnicy i FONE z siedzibą
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inno3D GeForce RTX 3090 Gaming X3 – tytan wydajności w minimalistycznej formieKategoria: IT i technologie, BIZNESInno3D GeForce RTX 3090 Gaming X3 to karta gr
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Te modele Toyoty możesz kupić w wersjach specjalnychKategoria: Motoryzacja, BIZNESW ostatnich latach Toyota kładzie szczególny nacisk na odważną stylistykę, p
Sprzedaż netto w 2007 roku wzrosła o 5,8% do 143 639 mln SEK (ze 135 802 mln).Zysk operacyjny w 2007 roku wzrósł o 2,7% do 28 583 mln SEK (z 27 821 mln).Zysk w tym roku (po opodatkowaniu) …
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panattoni najbardziej ekologicznym deweloperem przemysłowym w Europie w 2020 r.Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPanattoni, lider rynku zielonych nieruchomości prze
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś